השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

    השאירו פרטים

    אודותינו

    ב'הנדסאים תל אביב' דוגלים בלימודים מעשיים ויישומיים בכל מגמות הלימוד הנלמדות במוסדנו: הנדסאי תוכנה, הנדסאי חשמל, הנדסאי תעשייה וניהול, הנדסאי מכונות, הנדסה אזרחית (הנדסאי בניין), הנדסה רפואית וכן הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים.

    אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם התעשייה עתירת הידע ותוכניות הלימוד שלנו מתעדכנות בהתאם לדרישות ולשינויים בעולם העבודה, במטרה לשלב את בוגרינו בשוק התעסוקה בצורה מהירה וחלקה. אנו מעניקים לסטודנטים שלנו את כל הידע והמיומנויות למצוינות בד בבד עם כלים לשיפור הסביבה והחברה כולה.

    'האני מאמין שלנו'

    ב'הנדסאים תל אביב' חשוב לנו להכשיר את הסטודנטים שלנו במקצועיות ולכוון אותם לחקר, יצירתיות וביטוי אישי. אנו גאים בבוגרינו שכבר ממלאים תפקידי מפתח והשתלבו בחוד החנית של הכלכלה הישראלית וגם זו הבינלאומית. הסטודנטים במכללה מקבלים כלים המשמשים אותם גם זמן רב אחרי סיום הלימודים ומאפשרים להם להסתגל במהירות לשינויים.

    אנו מאמינים כי על בוגרינו לצאת משערינו כאשר באמתחתם ידע, הבנה וניסיון פרקטי אשר יאפשרו לשלבם בעשייה המקצועית בעולם שהינו חדשני מחד, ותחרותי מאידך. אנו דוגלים במתן יתרון לבוגרינו בעולם התעסוקה באמצעות הענקת ארגז כלים שלם רלוונטי ועדכני הן לתקופה הדינמית בה אנו חיים והן לאתגרי העתיד, זאת לצד נסיון מעשי והבנה של צרכי התעשייה. בהתאם לצרכי המשק, ומתוך אמונה אמיתית בחשיבות שבדבר- אנו במכללת הנדסאים תל אביב חרטנו על דגלנו את המחויבות למצוינות בהוראה לצד קידום החברה הישראלית בהיבט של השתלבות מקצועית בתעשייה.

    חזון המכללה

    מאז הקמת מכללת הנדסאים תל אביב שמנו למטרה להכשיר את הדור הבא של הנדסאי העתיד, להוות כח מניע ומוביל לשינוי ולחדשנות ולטפח את מנהיגי המחר. כמכללה הצועדת עם הזמן, נושאים כמו שינויי אקלים, אנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות מתקדמות, תשתיות והתמודדות עם תחרות גלובלית נמצאים בלב ליבן של כל תכניות הלימוד; החל ממסלולי הנדסאי חשמל, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, הנדסאי תוכנה, והנדסאי בניין ועד למסלולי הנדסאי תעשייה וניהול, הנדסאי מכונות והנדסה רפואית . 

     

    ככה מתחילים מקצוע

    הדרך שלך להייטק

    מתחילה כאן

    מצויינות וחדשנות

    הכשרה מקצועית, הכוונה לחקר, יצירתיות וביטוי אישי

    סגל מובחר

    מרצים עתירי ניסיון בהוראה, בעלי חיבור עמוק לשטח ולתעשייה

    חוויית לימודים

    מעטפת תמיכה, יחס חם וליווי אישי לאורך כל תקופת הלימודים

    חיי קמפוס

    מרחק של דק' ממרכז ת"א, קמפוס מטופח, מעבדות חדישות

    לפרטים נוספים השאירו הודעה

      התחל שיחה
      דברו איתנו :)
      היי, איך אנחנו יכולים לעזור לך?